Saturday, 5 November 2011

, hey . naa post sumethingg bole? *hik hok.
esok rayee kan wehh ? seriously aku rase macam tade ape ape jea , haha
, okayy , act riny aku onl gune imac abg aku, alaa pc palingg maju kat dunia tho , haha
#blagak, *tapi tho ayat amoii kat kedaii tho . hee . aku ikot jea wehh, heee
okay , niyy ayat aku bila abgg aku bawak balik imac,

syahir: tolongg bawak kan kotak kat dalam kereta tho , please ,
aku:uhh. okay . tapi nape org? ahh.
syahir:tolongg laa,,, kmu niyy pun, susa sangat naa buad keje,

haha , padan muke kene marah .

aku: mak aii , besoo nyee , mne laa larat naa angkat surangg-2.
syahirr: alasann,
 
THE END DIA ANGKADD SENDIRI
haha , padan muka,

aku:ape bende tho,
syahir:pc laa, apasal ? taa pena tengokk?
aku:taa pun :(
syahir:haha , mg laa taa penaa , baru niyy ,
aku:cehhh, poyo laa, bpe harge die,,,?
syahir:agak agak?
aku:seribu lebih cm tho ahh,

bole pulak dia gelak kat aku, alongg? asal gelak?

syahir: murah benoo 1000,
aku:dah tho bp?
syahir:3977 ouh,

#abg aku memangg suka membazir.padahal laptop da ade,com daa ade, huh, tamak laa die,

okay . bosan + ta tawu na buad apa , dan dan niy pulak abg aku bawak balik imac baru dia , haaa, padan muka kaw alongg , aku blasah kaw punya imac. haha

okayy . onl gune imac dia, then snap snap . hihi.
okayy daa lame aku gunee , dahh panas daa, hikhok,
kaykayy na balik kg na meet cousin aku baru balik dari kl, HANIS MAISARAH, hee <3
siapsiap,kbaii <3 muah sikit,

No comments:

Post a Comment