Tuesday, 29 November 2011

miss someone

hello awak semua, daa lame taa updates blogg niyy,dah berhabuk,bersawangg bagaii,,haha,um

hany shera rahman(H.S.R) kenal? confirm korangg kenal kans? maklum laaa, dea daa sombongg skunk niyy,

um,act dea kaka angkad aku,tapi kiteorg taa declared ape ape pun,eh tapi kesa plak aku kans?

aku da anggap dea mcm kakak aku sendiri,dea baik,dea caringg,dea understandingg, yg pasti dea tercomel,

akusayanggdea, yea aku jealous tgok org lain w2w dgn dea,umm, aku rinduu dea setengah mati wehh, korangg jgn pk bukan bukann pulak, -,-

hari terakhir dea text aku, sebelom dea spm, tho pun kiteorg gaduh,aku punce nye, jealous taa tentu pasal,

padan muke aku  kan? okay lepas tho dea taa text aku  LANGSUNG, sedih weeh,

hri tho aku tgok dekad wall dea,dea ajak adek angkt dea hang lepas exam, ohh shit.sedihh plus plus wehh,

um,okay tape laa,aku sedarr aku sape, um. i miss you so much much sis sheera , :( kbaii

No comments:

Post a Comment