Saturday, 31 December 2011

2011-2012

hello - hello
ape khabar? lamee taaa updates blog niy kan? daaa berhabok daaa, pfffft
tinggal berape jam jee lagi kite semue naa tgalkan 2011, sedih punn adee,

tahun baruu (2012)
umm, semuaa naa baru kann? azam baruu,perangai baruu,penampilan baruu,
boyfriend baruu, HAHA merepek --'
pendek kate, semuaa baruu laaa, kann kann?

tahun 2011
banyakk kenangann manis & pahit aku dalam tahun niy, sedih kann? pffffft,
mcm ll aku lalui dalam tahun 2011 niy, dan banyakk sangat pengalaman dan
pengajaran , insyaallah next year akan jadi lebih baikk darii tahun niy.

okee , cerite pasal tahun baru niy, mesti kene ade azam baruu, uhhh
taa paya naa ber azam-azam sgt lah, aku taa pernah laksana kann punn,heee

biar laa thun yg baruu, bende lain tanak baru,macam kawan, aku tanak kawan baruu,
aku tanak sch baruu, aku tanak boyfriend baruu, tapi tapi aku naa, perangaii baru :)
tanak jadi bodoh macam tahun niy, tanak jdi keras kepale mcm tahun niy,tanak
yg burok ll lah,

tok semue kawan aku, sekolah naa bukak daaa, aku ta sabaa naa jumpe korangg,

tok semue boyfriend aku, eh tok paan act, we should to change everything, oke bie?
i never let u go :)
walaupun tahun daa berubah, perasaan kite kat awak taa pernah berubah,and taa pernah berkurangg,tetapi bertambah oh sygg,
i love you more than everythingg, high like mountain, big like ocean, ingt toh.
raja muhammad farhan, awak segale gale nye ! #cehh

#selamat tinggal 2011, selamat dtg 2012 :)
byeee :)


raja muhammad farhan
nisya nabilah


insyaallah, aku akan syg die sampai bila bila, love you bucux :) muahx ! bye

No comments:

Post a Comment